In Nederland versturen wij uw bestelling met DHL.
Bestelling die naar Belgie gaan worden met DPD verstuurd.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Onze webshop accepteerd de volgende betaalmogelijkheden:
– iDeal
– PayPal
– Vooruitbetaling
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling bij ons in Rosmalen komen ophalen.
Zodra u bij de pagina afrekenen bent, dan kunt u hier afhalen aanklikken.
Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling klaar staat.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Wij versturen alleen binnen Nederland en naar Belgie.
Indien u naar een ander land wilt versturen, verzoeken wij u vriendelijk met ons contact op te nemen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer uw product op voorraad is, dan wordt deze in de regel dezelfde dag door ons verstuurd.
Helaas hebben wij geen invloed op onze verzendpartners zoals DHL en DPD. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat uw bestelling er de volgende dag is. Wij vragen uw begrip in deze.
Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?
Op ons adres in Rosmalen hebben wij een showroom die u kunt bezoeken van 08:30 tot 17:00 uur.
Vriendelijk verzoeken wij u om van te voren een afspraak te maken.
Producten
Waar vind ik de handleiding van mijn product?
De handleiding vindt u bij de technische gegevens van het product.
Kunt u deze niet vinden of staat deze er niet bij, laat het ons weten!
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Particulieren (consumenten) hebben 2 jaar garantie op het gekocht product.
Bedrijven hebben 1 jaar garantie.
Kan ik bij jullie in de showroom pinnen?
Helaas is het niet mogelijk om bij ons te pinnen.
Wel kunt u van te voren of ter plekke online de bestelling plaatsen, op afhalen klikken en met bijvoorbeeld iDeal betalen.
Het product kunt u vervolgens meenemen.
Kan ik het product eerst komen bekijken?
In onze showroom te Rosmalen kunt u de meeste producten die wij verkopen bekijken.
Ter plekke dan deze door ons aan u worden gedemonstreerd.
Informeer voor uw bezoek eerst of het betreffende product in onze showroom staat.
Zijn alle producten standaard op voorraad?
Wij hebben ca. 95% van alle producten op voorraad.
Wanneer er bij een product “op nabestelling” staat, dan moeten wij deze bij onze leverancier bestellen.
In de regel gaat dat gelukkig binnen enkele dagen.
Waar komen uw producten vandaan?
Een groot deel van onze producten komt uit Europa en enkele uit China (van toonaangevende fabrieken).
Retourbeleid
Heb ik retourrecht?
U kunt na ontvangst van uw bestelling binnen 14 dagen gebruik maken van uw retourrecht door ons een mail te sturen met uw gegevens.
Deze kunt u sturen naar info@leak-care.nl
De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening en kunnen niet bij ons worden gedeclareerd.
Wanneer krijg ik na retourneren mijn geld terug?
Zodra uw bestelling volledig en onbeschadigd bij ons is binnengekomen, zullen wij uw retour verwerken.
In de regel ontvangt u vervolgens binnen 1 week uw geld terug.
Hoe gaan jullie met klachten om?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft.
Vriendelijk verzoeken wij u ons een e-mail te sturen met de omschrijving van uw klacht.
Onze medewerkers zullen uw klacht beoordelen en naar ieders tevredenheid proberen op te lossen.
Als ik een product retourneer, moet dit dan in de originele verpakking?
Wij waarderen het wanneer u het product goed verpakt en in de originele verpakking terugstuurd.
Graag voorzien van alle onderdelen en de handleiding.
Hoeveel tijd heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u gebruik maken van uw retourrecht.
Vervolgens moeten wij binnen 14 dagen na uw retourmelding het product van u ontvangen hebben.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Aangebroken producten kunt u niet retourneren.
Hier moet u denken aan onze lekdetectie kleurstoffen, rookpatronen en rook lucifers.